Ordførerens hatter

I small talken før “sermonien” startet, mens vi ventet på adm., kaffe og lefse, nevne jeg at miljøvern var god konservativisme. Det er hatteløst. Jeg tillot meg også å undre over at Venstre var i mot små el-busser i Drøbak. Det tåler også de fleste hatter. For øvrig lurte jeg på under hele “sermonien” hvorfor Venstres 4.kandidat var der.- og med hvilken hatt?

 

3 kommentar to “Ordførerens hatter”

  1. Erik Lundeby Says:

    Nei, satt du og strevde med den problemstillingen under hele møtet, Thore? Da får vi hjelpe deg. Når kommunen annonserer en prisutdeling med dato, klokkeslett og sted er det vel ikke så rart om det dukker opp noen? For øvrig var Venstres representant invitert av bedriften som mottok sertifikatet.

  2. ph Says:

    Hvorfor skal drøbak har store halvtomme busser i sentrum??? Borde ta bort busserne i sentrum eller bare kjøre små elbussser..Men da kansje Venstre folket må gå litt lengre hjem ? Kansje derfor de vil buss i sentrum

  3. Erik Lundeby Says:

    Fordi noen ruter til sentrum har så mange passasjerer at de trenger en stor buss, i følge Ruters billettstatistikk.

    Dessuten fordi det koster lite å kjøre en buss en kilometer ekstra, og mye å sette opp en egen minibuss for denne strekningnen.

    Og fordi bussen fra Lehmannsbrygga fanger opp folk som allerede har et stykke å gå til bussen.

    Personlig bor jeg så nært Seiersten at det ikke hadde hatt noen vesentlig betydning for mine bussvaner om bussen hadde startet der, så nei, Venstres politikk handler ikke primært om mine personlige behov.

Legg igjen en kommentar